Ressenya [català] - Missió Futur - David Nel·lo



Títol: Missió Futur
Saga: No.
Autor: David Nel.lo
Idioma: Català
Editorial: fanbooks
Pàgines: 192
Precio: 12,95€
ISBN: 9788415745518


Desconec si estarà disponible en Castellà.



Sinopsi

Des de petits que els tenien localitzats. Periòdicament els anaven a veure i parlaven amb les seves famílies. Fins que arribava un dia que els duien al centre, perquè eren especials, més intel·ligents que la resta. Estaven destinats a una missió transcendent: perpetuar l’espècie humana.
Aventura iniciàtica d’un jove, Ismael, durant la qual coneixerà la duresa i la bellesa de la vida: la por, el fracàs, l’amor i l’amistat.

La meva opinió

Missió Futur, em va cridar moltíssim l'atenció.
La portada em va fer creure que la ciència ficció estaria molt present en l'obra, tot i que la sinopsi (de la qual només em vaig llegir un parell de línies) ja em va descobrir que m'equivocava y la verdadera trama real.

La història ens és explicada per l'Ismael, un jove que al costat dels "altres elegits" tenen una missió molt important per a la raça humana.

No obstant això, només coneixerem els preparatius d'aquesta missió. Com els van triar? Per què? I la finalitat real del dur entrenament / confinament que viu el grup. 

El que més m'ha agradat és la narració d'emocions i pensaments. L'Ismael se sent inquiet, amb por i té la necessitat d'explicar els secrets i pensaments que li ronden el cap. Les seves experiències amb els amics, les expectatives i pressió a què es troba sotmès es concentren i fan pensar. Hi ha moments en que se't fa un nus a l'estómac i ... ufff.

L'amor també és present, però d'una manera subtil, sense arribar a ser un fil principal. Això ha estat molt encertat. Amor i desamor en un flash.

No obstant això, tot i ser un llibre de poques pàgines, m'esperava més. Em venia de gust conèixer una mica més sobre la destinació. Viure les dificultats del viatge. Experimentar l'arribada.

En definitiva, un llibre amb el qual viure les emocions dels que són diferents sense saber-ho. Amb una narració acurada i amena. L'inici d'un viatge que beu de l'amor, l'amistat y un futur incert mentre pensem en el passat.

Gràcies a fanbooks.

Comentarios

Entradas populares de este blog

Reseña - Noel et busca - Àngel Burgas

No em ratllis - Flavia Company

Ressenya [Català] - Ullals - Salvador Macip i Sebastià Roig