La maledicció dels Palmisano - Rafel Nadal




Títol: La maledicció dels Palmisano
Autor: Rafel Nadal
Saga: No.
Editorial: Columna
Idioma: Català
Pàgines: 384
Preu: 20,50€
ISBN: 9788466419871




Sinopsi

«M'has de prometre que, si és nen, faràs veure que és teu i el criaràs com un Convertini. Li posarem Vitantonio. Només tu i jo sabrem que és en honor del meu Vito Oronzo, que l'haurà engendrat, i del teu Antonio, que li haurà donat el nom i l'oportunitat de sobreviure a la maledicció dels Palmisano».


La meva opinió

La maledicció dels Palmisano és, sense cap mena de dubte, un dels llibres que no es poden deixar escapar. I no ho dic per tot el rerefons històric (i molt dur) que desconeixia i Rafel ens descobreix amb uns fet magníficament narrats i que et colpeixen per dins. O faig per la seva ploma.

Rafel Nadal (al que he descobert amb aquesta lectura) és un narrador que no deixa cap detall per mostrar, fa que les gestes, per petites que siguin, facin dels seus personatges actors reals amb els que patim, riem, vivim i ens creiem en tot moment.

Un retrat de la lluita familiar, d’amistats que amb la guerra es transformen. Un plaer que també ens regala moments deliciosos amb receptes que pots imaginar i gairebé saborejar.

Per acabar, us puc assegurar que Rafel Nadal no et deixa indiferent. M’ha enamorat la seva prosa, cadascuna de les frases (pensada fins a la perfecció), i la sensació que m’ha quedat un cop acabat el llibre. Una autèntica delícia. Tornaré a llegir-lo. Segur. I ja tinc ganes de conèixer les seves anteriors obres.


Gràcies a Columna per l’exemplar.

Comentarios

  1. Et recomano que llegeixis, doncs, si no el coneixies, el seu anterior llibre: 'Quan en dèiem xampany'. Podria ser una gran pel·lícula!

    ResponderEliminar
  2. Voy a tener que buscar este libro. Por lo que cuentas, me va a gustar y mucho.
    Besotes!!!

    ResponderEliminar

Publicar un comentario

Tus comentarios son muy importantes para mi.
Gracias por participar
;)

Entradas populares de este blog

Reseña - Noel et busca - Àngel Burgas

No em ratllis - Flavia Company

Ressenya [Català] - Ullals - Salvador Macip i Sebastià Roig