L'última sortida - Federico Axat


Títol: L’última sortida
Autor: Federico Axat
Saga: No.
Idioma: Català
Editorial: Columna Edicions
Pàgines: 512
Preu: 19,50€
ISBN: 9788466420617



Sinopsi

«En Ted McKay està a punt d’engegar-se un tret quan el timbre de casa seva comença a sonar amb insistència». En Ted és ric i té una família perfecta, una dona i dues filles adorables. Ningú no imagina què l’ha portat a prendre la dràstica decisió de suïcidar-se. Quan el timbre sona una vegada i una altra, la seva primera reacció és ignorar-ho i prémer el gallet una vegada per totes. Però aleshores descobreix una nota amagada entre les seves coses, una nota amb una cal·ligrafia que reconeix com a pròpia però que no recorda haver escrit: OBRE LA PORTA ÉS LA TEVA ÚLTIMA SORTIDA.

La meva opinió

Suposo que com a bons lectors que sou, en veure un llibre amb una portada com L’última sortida, us passa com a mi i no podeu resistir la temptació de descobrir el que amaguen les seves pàgines. Això és el que em va succeir; vaig quedar atrapat per la portada, en vaig llegir la sinopsi, i ja estava perdut. I en començar el primer capítol, tot va caure en una espiral en forma de thriller.

El ritme de la novel·la és totalment trepidant i àgil. Des de la primera pàgina et veus immers en un mar de dubtes que  t’obliguen a seguir avançant intentar trobar-ne la resposta. Tot i així, tot el que penses quedarà en res, i novament seguiràs dubtant i desesperant. És una lectura que et controla i manipula, et confon i et mareja.

Abans d’acabar la primera part del llibre tenia una idea de per on anirien les coses. Però... Zas! Començo el segon i... Res del que havia imaginat és. Avanço. Acabo el segon acte. Ho tinc clar. Però res. Axat em sorprèn de nou i em veig immers en el clímax final. On l’única cosa que puc fer és sorprendrem de nou.

Els personatges, tot i que no n’hi ha molts, estan molt ven descrits i ens fan tenir més ganes de conèixer els detalls de les seves vides.

En definitiva, L’última sortida és un thriller que et farà bullir la ment. Una lectura amb un ritme àgil amb altes dosis de tensió i girs sorprenents. Una lectura que no et deixarà indiferent.



Gracies a Columna

Comentarios

  1. Me alegra que lo hayas disfrutado. Es un libro al que le tengo muchas ganas.
    Besotes!!!

    ResponderEliminar

Publicar un comentario

Tus comentarios son muy importantes para mi.
Gracias por participar
;)

Entradas populares de este blog

Reseña - Noel et busca - Àngel Burgas

No em ratllis - Flavia Company

Ressenya [Català] - Ullals - Salvador Macip i Sebastià Roig